NLE Choppa - Paradise [Official Audio]

Listen to the official audio for Paradise by NLE Choppa from the album From Dark To Light.
🔔 Subscribe to the channel: youtube.com/c/NLECHOPPA?sub_c...

Listen to From Dark To Light here: nlechoppa.lnk.to/fromdarktolight
Merch: warnerrecords.lnk.to/choppastore

Director: Mayowa - @_mayowa
Producer: TAP IN XR - tapinxr.com
Editor: Wasted Potential

Follow NLE Choppa:
Txt: (901)245-5603
Web: nlechoppa.com
Email: nlechoppa.com/mailing-list
Instagram: nlechoppamusic
Facebook: nlechoppamusic
Twitter: nlechoppa1
Snapchat: snapchat.com/add/nlechoppamusic
TikTok: @NLEChoppaMusic
Triller: @NLEChoppa

NLE Choppa is a Memphis-born rapper renowned for his hits “Walk Em Down,” “Shotta Flow,” “Famous Hoes,” “Birdboy,” “Free Youngboy,” “Blocc Is Hot,” and “Camelot.” He worked with artists like Roddy Rich, 50 cent, Blueface, and Lil Baby - amassing billions of global streams and earned the #1 spot on Billboard’s Emerging Artist Chart.

Lyrics:
(Pipe that shit up, TnT)
Been in the studio (Dmac on the fuckin' track)
My motherfuckin' jewelry on, you know what the fuck goin' on
Yeah
Ayy, but we gon' speak that real shit, though
If they don't wanna talk 'bout shit, they don't wanna hear about it
NLE Top Shotta, got bombs like Al-Qaeda
Don dada, rasta, rasta
Ayy
Ayy
Ayy

Paradise, cold nights, it's alright
More life, no rights, no cry
Both eyes seeing lies, I'm like, "Oh my"
Stir fry, bowtie with some white guys
Compromisin' with my life, is you ridin' or dyin'?
It's hard to find who divine, they'll leave you cryin'
It's Ramadan every day like I'm Muslim
Change my ways 'cause they'd rather see a hoodlum
I got a garden now, this the garden of love
I got a daughtеr now, ain't seen her since she was born
I can't lеt that shit get to me 'cause I know she comin' home
False cases, allegations, but the war already won
Can you hear me sayin' everybody move like this?
Flick of the wrist, watch the Cartier glist'
Hoes talkin' down, but they know that you the shit
Tell 'em suck your dick, your soul rich and you lit
I need everybody pick they head up
Put your phone down 'cause that shit is negative
Reality ain't what we see, reality is what we think
Manifesting in my dreams, I'm reachin' out to bigger things
I want a Rolls-Royce, driving panoramic
Bogart when I'm in the traffic
Forget that, I don't wanna wreck it
Worked too hard for this blessing
I'ma talk as if I already got the whip, that's how I manifest it
Know it's destined
If it cross my mind, then I can go and get it
And I got faith, I ain't no believer (Ain't no believer)
Hunt for prey like I was a cheetah
We want the top zebra, fuck the stripes, Adidas
Used to pour an eight up in my liter
Every time we re'd up, relapsing after every cup
Government want us stuck
Drugged up, ayy, put that cup up
They like, "Chop, he woke up"
Give him more work so he can lose what he done worked for
This shit that I stand for and stand 'bout, I'd go in the dirt for
That's why I stand out, I never shut up until they put me up
Why the fuck would I start lyin' for? Do the research, nigga, look it up
Call my bluff, my hoodie up in the Bentley truck, livin' glorious
Victorious
Bigger than life, like Pac, got thug love
We might be cut from the same tree 'cause I speak the shit they scared of

Scared to talk about
What's the talk about?
They gon' kill who?
Nigga, I'm the same nigga that'll walk down
But I promote positivity now
No negative shit gon' bring me down
Hear me out, I ain't chasing no clout

You sow what you reap, I've been reapin' what I've been sowin'
When you fuck, you get her DNA, so I ain't hoein'
I told my mama I don't know what's goin' on, I'm growin'
Maturity and prosperity, that's all I been showin'
Ain't wearin' no mask, nigga, fuck the pilot
Fake-ass coronavirus, cops killin', startin' riots
Perception is what you decide, I'm grounded when the sun rise
Life is all a lie until you open your third eye
Change your vibrations, then you change your life
Speakin' affirmations to the moon in the moonlight
Talk to my water 'fore I drink it 'cause I know it is alive
Meditation is key, it's gon' be alright
You say you lookin' for some peace, you just gotta breathe right
Everything you need is within yourself, just realize
Kings and queens, that's why we matter, Black lives

Comments

  • Fxrscw
    Fxrscw6 days ago

    NLE, if you had any advice for any upcoming rappers, what would it be, I wish to be a rapper one day

  • SIMPS BELONG TO THE GULAGS!
    SIMPS BELONG TO THE GULAGS!11 days ago

    Something is missing 2:45

  • Wilfred Gaming
    Wilfred Gaming11 days ago

    collab?

  • Kent Bazemore Burner Account
    Kent Bazemore Burner Account22 days ago

    I love your journey to becoming a better father but do me and your daughter a favor and please vax them it is completely safe and it will insure that your daughter gets to live a happy and long life free from preventable illnesses

  • N0sh Games
    N0sh GamesMonth ago

    2:44 did he the coronavirus part out

  • Ej Bush
    Ej BushMonth ago

    One of the Greatest song out If yk yk 💯💯

  • 『 』
    『 』Month ago

    makes me want too stay alive 💕

  • OnionWrath68
    OnionWrath682 months ago

    people just talking about politics, just enjoy the music

  • Xyz
    Xyz2 months ago

    So this is spiritual

  • Matthew Blain
    Matthew Blain2 months ago

    Man Nle Choppa its entirely unexplainable how much yuh music speaks to me. You speaking straight truths🚫🧢, stay safe out there fr, it's a fight between good and evil nowadays, that's fasho. "You don't know life, until you open up your third eye" 📣📣 Nle The Top Shotta📣📣 Stay Blessed🙏

  • Dëëp Îñšîdë
    Dëëp Îñšîdë2 months ago

    Nice song keep up the good work keep grinding

  • Brucedafinesser
    Brucedafinesser2 months ago

    Fake Ass Corina Virus 2:45

  • BoredToaster
    BoredToaster2 months ago

    NLE is a legendary rapper.

  • Boss Himselff
    Boss Himselff2 months ago

    NLE Boosted My Self Esteem If You See My Comment THANK YOU NLE.❤

  • Bombardier The Forth
    Bombardier The Forth2 months ago

    We all gone live a Glorious life on earth and have everlasting life in HEAVEN 💛🤒 BLESSINGS FR DIVINE 6 LIFE✈️

  • Jonathan Hit_this_shots
    Jonathan Hit_this_shots2 months ago

    Have y’all seen the music video of paradise and the part where he says “ I got a daughter now” and show her in the river? That part warm my heart ❤️

  • Youngeen Mike
    Youngeen Mike3 months ago

    Bryson lashawn potts

  • Bobby Bum
    Bobby Bum3 months ago

    They took out whole damm part of song.

  • ANNA CANNALITÒ
    ANNA CANNALITÒ3 months ago

    I’m a psychic medium so if you want a reading like this and I will tell you your future 🙏🏼

  • HumanNeutral06
    HumanNeutral063 months ago

    real ass coronavirus the fuck

  • President Trump

    President Trump

    2 months ago

    *fake

  • GG Faze
    GG Faze3 months ago

    Nice👍

  • Mace Windu
    Mace Windu3 months ago

    He’s underrated! 666k vies let’s go!

  • ANNA CANNALITÒ
    ANNA CANNALITÒ3 months ago

    Talk to my water before I drink it... that’s some real ass shi, awakened shi I was like WTFFFF 😫😫😫😫 he def awakened

  • Mary Pholo
    Mary Pholo4 months ago

    I love CHOOPA

  • Just a Vampire Who's Satisfied

    Just a Vampire Who's Satisfied

    3 months ago

    "Choopa" 😂

  • Swizi

    Swizi

    4 months ago

    choopa

  • Mila Spicer
    Mila Spicer4 months ago

    If choppa ain’t yo favorite rapper ??? Maneee you needs to get checked 🍇💜!

  • tms

    tms

    3 months ago

    Polo g is my favorite rapper

  • Abyss
    Abyss4 months ago

    Bro he really got arrested for a concealed firearm and drugs, i thought he was done with that

  • Julia Espinosa
    Julia Espinosa4 months ago

    It's not that deep, it is like a baby's first conspiracy, and the rest is tip of the iceberg spirituality.

  • TERPIN LORENZO :/
    TERPIN LORENZO :/4 months ago

    🔥

  • LIL JUST vlogs
    LIL JUST vlogs4 months ago

    2:43 is what u came for

  • Owen the cartoon fan
    Owen the cartoon fan4 months ago

    2:43

  • JustKyos
    JustKyos4 months ago

    Iam tripping or dident he say something about godeses in his last lyric right after kings and queens

  • carshatter y
    carshatter y4 months ago

    Manufactered pandemic the truth is out viruses dont bind with hiv protiens naturally.. 100% man made

  • carshatter y

    carshatter y

    Month ago

    @Karner Blu its all over the news now

  • Karner Blu

    Karner Blu

    Month ago

    Wow. You just showed everyone you literally have no idea how viruses work.

  • Oblivion Gaming
    Oblivion Gaming5 months ago

    Bryson Fucking love my boy! I send you love and good vibes, sounds like you found enlightenment or you took a bunch of shrooms! You are spitting facts, people need to use their own brain instead of listening to the tv...Put the phone down and open your damn eyes...This world is full of lies and hypocrisy until we all stand together Left,Right, lib or dem, BLM and ALM whatever it is we need to come together and unify against the higher powers...We are being controlled people, the news lies to you and so does our government. Its time to love one another again and put all that dumb shit behind us!

  • Warndering Dj
    Warndering Dj5 months ago

    Full avatar mode achieved:

  • I Am The Walrus
    I Am The Walrus5 months ago

    This is one of the best songs I've ever heard

  • Kid Choppa
    Kid Choppa5 months ago

    I’m kid choppa

  • Gavin Doby
    Gavin Doby5 months ago

    😌💯🆕💯💠Ⓜ️💠💯💯

  • Choppa Grappin
    Choppa Grappin5 months ago

    usplan.info/two/video/noaal4CZoGnPnYA.html

  • Maxi Donoso
    Maxi Donoso5 months ago

    Fun Fact: The song got banned for 4 days in VH1 for "misleading information" but then they unbanned it with the rest of the lyrics because everyone loved the song so much

  • Maxi Donoso

    Maxi Donoso

    2 months ago

    @President Trump .-.

  • President Trump

    President Trump

    2 months ago

    I had a feeling he'd get censored for spreading the truth

  • Marques.

    Marques.

    3 months ago

    it just got unbanned cause nle took this part of the music

  • Husnain Naeem
    Husnain Naeem5 months ago

    Hmmmmm yeah not bad good one keep it up bro 👍🏿👍👍🏻

  • AdaptŁxveYTシ
    AdaptŁxveYTシ6 months ago

    Honestly I feel like Bryson brings me through the night safe he is so influencial

  • Omarion Jones
    Omarion Jones6 months ago

    Reality ain't what we see reality is what we think manifesting in my dreams i'm reaching out to bigger things 🤯🤯🤯🔥

  • Edi
    Edi6 months ago

    Why is the fake ass corona virus line censored?...

  • Karner Blu

    Karner Blu

    Month ago

    Because it’s misinformation

  • xsNiPeRx1
    xsNiPeRx16 months ago

    They bleeped out fake Corona

  • Big Den
    Big Den6 months ago

    Fuck this matrix

  • ANNA CANNALITÒ
    ANNA CANNALITÒ6 months ago

    I’m enlightened so if you know what he’s talking bout then you know.... other wise Your mind isint fixed minded

  • Maria Sierra
    Maria Sierra6 months ago

    🔥

  • HaremKingCola
    HaremKingCola6 months ago

    Heat 🔥🔥🔥🔥🔥 This song a True Banger Speaking from the Heart NLE Choppa up next Most Definitely I love this song man so calming and chill this why I love Rap Music shit can be Fire asf but sometimes it could be chill and slow just how I like this song Keep grinding Goat 💪 you going places

  • Perestinator
    Perestinator6 months ago

    bro they mutes "fake ass coronavirus" and they removed lyrics they dont want you to know about what he s talking bro im so upset

  • Jastin Galliamore
    Jastin Galliamore6 months ago

    Lone baby Shane pop store tnt go by for tree Walmart finger spin douggiebj

  • Jastin Galliamore
    Jastin Galliamore6 months ago

    Lights blew stops car show

  • Jastin Galliamore
    Jastin Galliamore6 months ago

    Movie mall love woods stuff

  • Jastin Galliamore
    Jastin Galliamore6 months ago

    By dowsouth

  • BB Cuubano
    BB Cuubano6 months ago

    🔥🔥🔥

  • Clutch Hoops
    Clutch Hoops6 months ago

    Best Song in the Album

  • Gemuni Yo
    Gemuni Yo6 months ago

    Man I love when people find their inner peace and become more spiritual 💯💯💯 teach the young community us young adults need to continue to teach them everything in this song is so true 💯🖤📿 keep growing love

  • Duece Biggalo
    Duece Biggalo7 months ago

    Im glad i started listening you could really get thru some shit on if your spiritual shit on point

  • vzvmvki music
    vzvmvki music7 months ago

    Che za track blea,

  • jessy johnson
    jessy johnson7 months ago

    We needa protect you

  • Cinnamon Russel
    Cinnamon Russel7 months ago

    Don’t take it oof of you

  • Stefan ll
    Stefan ll7 months ago

    they really muted it.. smh...

  • Swapnil Mondal
    Swapnil Mondal7 months ago

    OG to UwU

  • Darío Ortega
    Darío Ortega7 months ago

    Wooo hoop

  • radgurl84
    radgurl847 months ago

    Bryson is an inspartion to evryone in the world the fack that he is only 19 is crazy and this song fire

  • Ice Dye
    Ice Dye7 months ago

    What happened to the audio clip of you saying "fake ass Corona virus"?

  • Sammy Cargle
    Sammy Cargle7 months ago

    Choppa is one of my biggest inspirations, I'd really love to make music with him someday.

  • -Ro ni- 🥇
    -Ro ni- 🥇7 months ago

    They really muted the part where he says “fake ass coronavirus” 👁👄👁

  • LMoonlight

    LMoonlight

    7 months ago

    Where the part

  • Bella B
    Bella B7 months ago

    the fact that they blocked his lyrics out “fake ass corona virus” blows me. they ALWAYS watchin & dont want the truth out. 🙄

  • Karner Blu

    Karner Blu

    Month ago

    Sure bud. If you want to believe that thousands of people just magically died be my guest. Ignorance is bliss.

  • Tyogo Ichaso
    Tyogo Ichaso7 months ago

    love u nle

  • Joshua Morales
    Joshua Morales7 months ago

    yo they took off when he says far ass corina

  • E-Sei Walker
    E-Sei Walker7 months ago

    put it on 1.5 speed ur welcome

  • Brandon R
    Brandon R7 months ago

    Censorship! Fake Ass Coronavirus!

  • Ynw Juice1
    Ynw Juice17 months ago

    They had to mute "fake ass Corona virus " i kinda liked that part 😐

  • JUICE WRLD LEGENDS NEVER DIE R.I.P LLJ.
    JUICE WRLD LEGENDS NEVER DIE R.I.P LLJ.7 months ago

    i like how they took out fake ass coronavirus

  • Ashley Dima
    Ashley Dima7 months ago

    So they bleep out fake ass coronavirus.......Even tho its real......But the fact that I bbn listened to it the other day and that part was in their got me thinking....🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  • DEMIGOD 333
    DEMIGOD 3337 months ago

    Wow they really bitched over fake as corona virus

  • Earth Goddess LaLa
    Earth Goddess LaLa7 months ago

    I'm pushn 40 and rarely listen to new school rap but came across you on my feed and I truly can vibe with you and your message...bless your journey 🌞🖤

  • Big Chillin
    Big Chillin7 months ago

    Why they edit fk the virus

  • Erick :
    Erick :7 months ago

    Always coming back to this album 🔥🔥🔥💯💯

  • E-Sei Walker
    E-Sei Walker7 months ago

    oh he censored it here now aight

  • Danie C
    Danie C7 months ago

    What happened to him saying fake ads corona virus

  • AMO 888

    AMO 888

    6 months ago

    They suspended Foster Ebayy account yesterday for a video he posted of that topic the video is on his Instagram if u wanna see it

  • AMO 888

    AMO 888

    6 months ago

    Only the BS news can talk about it 😒 people lost the whole freedom of speech on that topic so ...

  • P J
    P J7 months ago

    Love ya NLE !!! ❤️🔥😊

  • Nle sway
    Nle sway7 months ago

    He is a very good singer

  • Teddy Evans
    Teddy Evans7 months ago

    2:30 is what you came for Repay me with a like 😇

  • Michael Voss
    Michael Voss7 months ago

    It’s crazy cause they censored the fake ass corona virus part

  • NF _ GAMING
    NF _ GAMING7 months ago

    what happend to the fake ass corona-virus part

  • Churro’s Channel
    Churro’s Channel7 months ago

    Why does it blur out when it says fake ass corona virus

  • deci623
    deci6237 months ago

    Y'all realize where he said fake ass coronaviruse got cut after he said he ain't wearing no mask 😷

  • Serenity
    Serenity7 months ago

    not they took out the part 😂

  • Kasper the Shepherd
    Kasper the Shepherd7 months ago

    Wait i thought this was silent???

  • Jordan
    Jordan7 months ago

    why did they take the part off where he said fake ass corona virus🤨

  • HBK Double k
    HBK Double k7 months ago

    THEY REALLY BLOCKED ... FAKE AHH CORONA VIRUS 😹😑 ... we a threat y’all , let’s keep exposing the fake ness of this MATRIX ... get right with god repent for your sins he’s going to save us .. I LOVE YALL STAY SAFE ‼️‼️💜

  • B̷r̷a̷n̷d̷o̷n̷ S̷t̷e̷v̷e̷n̷s̷
    B̷r̷a̷n̷d̷o̷n̷ S̷t̷e̷v̷e̷n̷s̷7 months ago

    At 2:45 why did he take out the “fake ass corona virus” 😂

  • Camdyn Weaver
    Camdyn Weaver7 months ago

    they made him block it out wow, just wow

  • MichaeL
    MichaeL8 months ago

    I just realised they censored this version as well... they want to mute the truth don't let them silence choppa's message !!

  • Dylon Lickers

    Dylon Lickers

    4 months ago

    corona is real, ppl like u dont deserve rights

  • Preston Fricke
    Preston Fricke8 months ago

    Somebody wanna explain why “ain’t wear no mask n***a fuck the Pilates, fake ass corona virus” got removed?

  • Preston Fricke

    Preston Fricke

    8 months ago

    Pilots*

  • Reesey Reese
    Reesey Reese8 months ago

    They muted out corona virus

  • hmmm hmmm
    hmmm hmmm8 months ago

    Did they have to take out the part saying fake ass coronavirus

  • drei fn
    drei fn8 months ago

    Nle can you change your hair to your hair style when you made Shotta flow I just wanna see how smart you are for being one of the few rappers to be woke

Next